Условия за използване на уебсайт kidsmenu.bg


Настоящите общи условия уреждат взаимоотношенията между “Сибота” ЕООД, по-долу за краткост "Търговец", от една страна, и Потребителите на стоки и услуги, намиращи се на уебсайт kidsmenu.bg, наричани по-долу за краткост потребители, от друга. Сибота ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България с ЕИК 201129587 адрес с.Оризари, имейл адрес sibota1@abv.bg.
Настоящият документ съдържа информация за дейността на платформата и общите условия за ползване на услугите, като се уреждат отношенията между нас и всеки един от потребителите ни. Потвърждаването на Общите условия е необходимо и задължително условие за сключването на договора между Потребителя и Търговеца. С приемането на Общите условия Потребителят се съгласява да да бъдат обработвани неговите лични данни на основание сключения между него и Търговеца договор.

1. Предоставяни услуги
През kidsmenu.bg потребителите/родителите/ поръчват храна по електронен път за децата си. Всеки родител се регистрира и активира профила си чрез потвърждение получено на имейла си. За да ползва услугите, трябва да регистрира поне едно свое дете. 2. Регистрация
За да могат да закупят продукти от платформата, родителите трябва на първо място да регистрират свое потребителско име (имейл адрес) и парола, както и да регистрират в профила си едно или повече свои деца, ученици в някое от училищата, обхванати от платформата. След създаването на профила, родителите ще могат да влизат в системата с потребителското си име и паролата и да поръчват продукти за всяко от своите деца. Задължение на родителите е да се грижат за сигурността на данните за достъп до платформата.

3. Поръчка
Всеки родител може избере от дневното меню едно ястие или комбинация от ястия. Всяко ястие има маркирани алергените, които съдържа, за да могат родителите да предпазят децата си от потенциално опасни за тях храни. При правенето на поръчка чрез платформата kidsmenu.bg, вие потвърждавате, че:
• Сте съгласни с така описаните Общи Условия;
• Сте родител или настойник на ученика, за който поръчвате;
• Имате навършени 18 години;
Поръчка на храната се извършва до 12ч на предходния ден преди деня на доставка.

4. Цени
Цените на предлаганите продукти са тези, посочени на уебсайта на Търговеца към момента на извършване на поръчка, освен в случаи на очевидна грешка.Цените на стоките включват ДДС, в случаите, в които е предвидено начисляването му. Търговецът си запазва правото да променя по всяко време и без предизвестие цените на предлаганите на сайта стоки, като такива промени няма да засягат вече извършени поръчки.

5. Обработка на плащанията
• Плащанията могат да се извършат с дебитна/ кредитна карта посредством V-pos.
• Видове карти, които се приемат: дебитни, кредитни и бизнес карти Visa и Mastеrcard
• Транзакциите се осъществяват посредством програмите за сигурност MasterCard Identity check и VISA Secure.
• От гледна точка на сигурност, максималната сума за плащане с карта е 500лв.
• Не съхраняваме данни за банковите карти, използвани за плащане чрез сайта.
• При необходимост от връщане на сума, платена с банкова карта, сумата се възстановява по картата, с която е извършено плащането.

Заплащането на поръчаната храна трябва да стане най-късно до 12 часа на деня, предхождащ деня на консумацията. В противен случай заявката няма да бъде обработена.

6. Политика на връщания на пари и право на отказ от продукти
Родителите имат право да се откажат от всяка направена покупка най-късно до 9 часа на деня на консумация на заплатената поръчка. След този срок сторнирането на поръчката не е възможно и предплатената сума ще остане за доставчика. В случай, че родителите сторнират вече заплатена поръчка в регламентирания срок, то пълната й стойност ще бъде захранена като салдо към профила на детето. Ако родителят желае, може да получи сумата и в брой на каса на доставчика, като се идентифицира пред него. Без значение от начина на плащане, суми могат да се възстановяват и в брой. В случай на претенции или проблеми с продукт, предлаган от доставчика, то претенцията за връщане на пари трябва да бъде отправена директно в писмен вид, не по-късно от 48 часа от възникване на претенцията. Претенции, заведени след този срок няма да бъдат разглеждани.

7. Достъп до платформата
„Сибота“ЕООД се стреми да поддържа платформата в пълна функционалност денонощно и непрекъснато. Въпреки това ако поради някаква причина платформата е недостъпна за определен период от време, вследствие на многообразни фактори, сред които могат да бъдат аварии или злоумишлени повреди, периодични поддръжки, ремонти и т.н., съдържанието на платформата може да е недостъпно или частично достъпно.

8. Ограничения на достъпа
Ако установим, че е имало нарушение на настоящите Общи условия или някакви други злонамерени действия, имаме право да ограничим или прекратим достъпа до платформата, което може да включва и направени или заплатени бъдеще поръчки.

9. Разрешаване на спорове
Ако вярвате, че по някаква причина платформата или настоящите Общи условия по някакъв начин засягат вашите права, моля изпратете ни в писмен вид информация за оплакването си чрез контактната форма, достъпна публично в платформата или във вашия профил.

10. Промени по настоящите Общи условия
Запазваме си правото да променяме и ревизираме настоящите Общи условия при нужда. Това може да се налага от промяна в бизнес средата, промени в технологиите, промени в правната рамка или други регулаторни изисквания. Въпреки, че при промяна в Общите условия ще уведомяваме потребителите, задължение на родителите остава да проверяват този документ за промени, за да са наясно с последното му актуално състояние.
ПОРЪЧКА МЕНЮ