При избора на плащане с карта, моля имайте предвид следните често срещани причини за неуспешно плащане:

   -       Проверете наличността по картата, за да избегнете отказ на плащането поради недостатъчно средства.
 
   -       Уверете се, че въвеждате коректно данните на картата (номер, име на притежателя на картата, дата на валидност и CVC код).
 
   -       3D автентикация - различните банки предлагат различни методи за 3D защита:
    
  •  Някои банки изпращат SMS с код за потвърждение, който трябва да въведете.
  •  Други изискват потвърждение чрез мобилно приложение на банката (push известие) или чрез генериране на код в приложението.
  •  Възможно е да бъдете пренасочени към специална защитена страница, където да въведете статичен или динамичен код.
  •  Биометрично потвърждение (пръстов отпечатък или лицево разпознаване) чрез приложението.

Ако не сте сигурни как да използвате тези методи или възникне проблем с плащането, препоръчваме да се свържете с банката си за съдействие.

След като сте активирали акаунта си като родител, следва да добавите своето дете/деца. От менюто „Ученици“ въведете имената на детето си, като отбележите съответния клас и училище. Моля, прегледайте данните за коректност преди да потвърдите записа.
Добавяне на второ дете -  извършва се по същия начин, от  меню „Ученици“ . След това то трябва да бъде одобрено от администаратор. Това става от секция "Връзка с нас"/най отдолу в зеленото поле/ или с e-mail на info@kidsmenu.bg, като там впишете вашето име като родител,училище, клас и името на второто дете. До 30 минути след изпращане на e-mail, детето ще бъде одобрено и ще можете да поръчате храна и за него. Отстъпката от 20% която предлагаме за второ дете, автоматичо се начилява от цената на обедното меню.

Натиснете бутона „Поръчай меню“, за да прегледате предлаганите обедни менюта. Изберете храна за желаните дни, прегледайте съдържанието на количката си и извършете плащането на поръчката.
При първата поръчка на меню автоматично в количката се добавя годишна такса от 10лв. Тя е еднократна. Не се начислява месечен абонамент.

Вариант 1: Плащане с карта

  • След като изберете менюто, което желаете да заплатите, преминете
  • към етапа на плащане.
  • При избор на начин на плащане, изберете „Карта“.
  • Системата ще ви пренасочи към сигурна страница за извършване на плащане с вашата карта.

Вариант 2: Плащане чрез виртуален портфейл

1.    Зареждане на виртуалния портфейл:
  • Натиснете бутона „Портфейл“.
  • Заредете желаната сума от вашата дебитна или кредитна карта.
  • Сумата ще бъде налична във вашия виртуален портфейл.

2.    Заплащане с виртуален портфейл:
  • Изберете менюто, което желаете да заплатите.
  • При избор на начин на плащане, изберете „Цифров портфейл“.
  • Сумата на поръчката ще бъде автоматично приспадната от наличността във вашия виртуален портфейл.

Вариант 1: Отмяна на меню чрез бутон „Поръчай меню“

  •  Натиснете бутона „Поръчай меню“. 
  •  Ще видите списък с бъдещите дни, за които вече сте закупили храна.
  •  Намерете менюто, което желаете да отмените.
  •  Натиснете бутона „Откажи“ до съответното меню.
  •  Сумата за отмененото меню ще бъде върната във вашия виртуален портфейл.

Вариант 2: Отмяна на меню чрез бутон „Поръчки“

  •  Натиснете бутона „Поръчки“.
  •  Ще видите списък с всички поръчани менюта.
  •  Намерете менюто, което желаете да отмените.
  •  Натиснете бутона „Откажи“ до съответното меню.
  •  Сумата за отмененото меню ще бъде върната във вашия виртуален портфейл.

Секция 1: Поръчани менюта

Тази секция показва списък на всички единични менюта, които сте поръчали. Тук можете да видите датата на поръчаното меню, сумата, която сте платили за него, както и статуса на поръчката, който може да бъде например „Платено“ или „Отказано“. Освен това, ако има такава опция, можете да се възползвате от бутон „Откажи“, за да отмените поръчката.
 
Секция 2: Заплатени поръчки

В тази секция са изброени всички поръчки, които сте направили, включително зарежданията на вашия виртуален портфейл и различните закупени менюта. Тук ще видите датата на плащането, номера на вашата поръчка, детайлите за нея и съответната сума.

В „Плащания“ можете да видите историята на всички финансови транзакции, свързани с вашите поръчки. Тази секция включва плащанията с карта, зарежданията на виртуалния портфейл и сумите, върнати във виртуалния портфейл от отказаните менюта.
ПОРЪЧКА МЕНЮ